Wednesday, November 18, 2009

Konfli-kasi(siri 6)



Masihkah wujud cinta antara si A dan si B?

Ataupun si C masih menagih kasih pada si A?

Aku pun kadang-kadang keliru dengan perltalian yang wujud di kalangan mereka.

Adakah patut cinta si B dan si C terbalas?

Mampukah si A membuat pilihan?

Jika si A pilih keduanya, mampukah dia memberi kasih seadil-adilnya??

Hehe.. dah macam lirik lagu pula, tapi kan, suasana yang dialami oleh mereka ini mengingatkan aku pada lagu dahulu tau. Tapi tajuk dia aku tak ingatlah.. maybe pembaca boleh memberi cadangan lagu khas untuk mereka.

Nampaknya kisah cinta mereka telah banyak aku singkap dan selidiki yang mana selama ini aku telah membuat rangka dia dalam pemikiran aku dan akhirnya terhasil lah cerekarama ini. Mungkin ada yang tidak berpuas hati dengan plot yang aku timbulkan dalam cerita ini dan mungkin ada yang tertanya-tanya siapakah gerangan mereka bertiga. Adakah kenalan rapat kita ataupun hanya secara kebetulan sahaja perilaku mereka?

Cerita ini tidak akan berakhir di sini kerana banyak lagi agenda yang masih tidak diungkap dan masih berselindung di sebalik bayangan yang tidak pasti. Bagi pembaca yang betul-betul mengikuti siri ini, jangan bersedih kerana aku akan berhenti seketika untuk cerita ini dan bersambung pada musim yang kedua.

WASALAM.

2 comments:

  1. alhamdulillah DAH ABES

    ReplyDelete
  2. haha
    jangan la kamu bimbang..
    siri 2 konfli-kasi akan muncul lagi dengan adegan yang lebih mendebarkan..
    aku tau...
    kamu pasti tidak sabar menunggu siri yang kedua kn..

    ReplyDelete