Monday, November 16, 2009

Jangan Dok Tido je!!!!!

"ko ni.. asyik tdo je...!!!", kata bapak aku pada aku. Kata-kata itu hanya terngiang-ngiang di telinga aku pabila mata lagi lebih memberi penumpuan dalam menjalankan tugasnya untuk tertutup ketika badan ini masih tidak mahu berganjak dari katil yang empuk ini.


Mana tidaknya, selama ni, tak leh nak tdo dengan selesa sebab bangun je tido, dah kena fikir sal assignment la, apa la.... So kat rumah ni, tido la dengan sepuas-puasnya, kadang-kadang tu, mengalahkan beruang kutub utara tidornya..


Benda itu lumrah la kan, lagi-lagi remaja yang sedang menuntut di unversiti. Tetapi kini aku sudah berubah. Aku telah bangun awal untuk solat subuh(sudah semestinya) dan kemudian memikirkan masalah yang sedang melanda sekarang.


....................................................


Bangun awal....????
Jangan harap la... Back to sleep.. :)

2 comments:

  1. wah2! menarik sungguh plot cerekarama saudara. tidak kah ada pihak y teringin benar naik angin ataupun makan hati???




    rase nak pijak2 je blog neh!

    ReplyDelete
  2. jika benar lah begitu...sudah hampir tercapai la tujuan blog ini diahasilkan..
    haha

    ReplyDelete