Friday, January 1, 2010

BuBYE TO ALL!!

Semua orang cakap, tahun baru... azam pon kena baru... Kadang-kadang aku terfikir.. buat apa nak serabut kepala, sedangkan azam 5 tahun lepas pon x tercapai. Adoyai!!! Jangan la cakap sahaja lebat, buat nye tidak.. sepatutnya, buat dulu, baru kita sebarkan.. hehe..

Bagi tahun 2010, aku dah membuat perubahan yang agak drastik, sehingga habis semua drumstik aku kebas.. hehe. Penghijrahan perlu demi mendapatkan sesuatu yang lebuh bagus dan pengorbanan didahulukan demi kebahagiaan di masa hadapan.

Aku mungkin kesepian tanpa NORLYANA MOHAMAD di sisi....
Aku dah berpesan pada si aina n ustd... ingat ye pesan aku kat korunk berdua...
Selamat tinggal sahabat ku...
Mungkin kamu semua terkejut kenapa aku tiba-tiba pergi kan...
Aku mintak maaf la kalo aku ada terkasar bahasa kat korunk, tergurau lebih-lebih, kalo yang termakan hati tu, maafkan la aku ye..


LAST BUT NOT LEAST..

semoga korunk smua dirahmati ALLAH...

Azwan Bin Abdullah(matnu)

Muhammad Shahir bin Abdul Rahman(syahey)

Muhammad Hafiz bin Muhd Hanafiah(apis)

Muhammad Alif bin Azlan(alep)

Muhammad Fathuddin bin Fathy(fath)

Muhammad Safwan bin Dermawan(wan)

Abdul Muhaimin bin Abdul Aziz(bos)

Muhammad Syazwan bin Zolkifli(ustad)

Muhammad Izzudin bin Seballah(din)

Muhammad Khairul Nizam bin Junaidi(esei)

Muhd Azim bin Zainal(ajim)

Muhammad Irfan bin Muhd Pikri(kayu)

Muhammad Asuat bin Abdul Rahman(maar)

Muhammad Fariddudeen bin Haji Ngah(dude)

Mohd Iqbal Hazzard bin Ahmad Zaini(babal)

Muhammad Farhan Zaki bin Ahmad Fawzi(paan)

Syed Zainal Abidin bin Syed Ali(syed)

Muhammad Firdhaus bin Muhammad Sharif(abe)

Muhammad Syazwan bin Asman (penang)

Ahmad Firdaus bin Mohamed Tahir(amad)

1 comment: