Wednesday, May 27, 2009

tercemar jua maruahnya..

Apa yang aku pikirkan ni??Betul ke apa yang aku lihat ni?? Benda tu memang berlaku di hadapan aku. Aku pada mulanya amat teransang kerana BENDA tu kadang-kadang membuatkan adrenalin ku membuak-buak sehingga aku sendiri tidak dapat menahannya... Ahh....

Namun begitu, aku terpaksa jua melihatnya..kerana diriku bagai terpaku di hadapannya...
oh... tidak..aku harus menahan diriku agar tidak mengeluarkan suara kerana tidak mahu keluarga aku tahu yang aku sedang BERSERONOK... hehe

Aku tahu bahawa yang aku mungkin akan menggegarkan rumah jika aku berteriak...
kerana itu saja cara aku melepaskan kegersangan aku...

huh....hampir 1 jam aku menahannya...ergh.....
akhirnya...setelah 30 minit berlalu selepas itu,
aku tidak dapat menahan....
aku menjerit jua..

"yes!!!! barca menang!!!"
"haha, Man U mmg x leh klhkn Barca"
..........................................................................................................................................................

zollll!!!!!! tdo!!!!!!
-alamak.. bapak aku... cpt2..
wat2 tdo...
papai

p/s: Padan muka Man U... tercemar gak dia.. klh 2-0 beb!!

No comments:

Post a Comment